Eu nu stiu, Doamne, unde inca
imi vei mai duce pasii mei,

dar stiu ca Tu-mi vei fi oriunde
lumina sfanta pentru ei.
........................................................
Eu nu-mi stiu bine, Doamne, viitorul,
dar stiu ca el e-n mana Ta;
ajuta-mi sa nu uit aceasta

ca linistit sa-Ti pot urma.

Traian Dorz

19 aprilie 2012

Din invataturile Sfantului Nectarie (I)

fotografie proprie

                                             Dragostea

   Cautati dragostea. Cereti in fiecare zi de la Dumnezeu dragostea.Impreuna cu dragostea vine tot binele si toate virtutile. Iubiti ca si voi sa fiti iubiti de ceilalti.Dati-I lui Dumnezeu toata inima voastra, ca sa ramaneti in dragoste. "Cel ce ramane in iubire, ramane in Dumnezeu si Dumnezeu ramane intru el." I Ioan4, 16
    Aveti datoria sa fiti cu multa luare a minte la relatiile dintre voi, sa va cinstiti unul pe altulca niste chipuri sfinte, ca icoane ale lui Dumnezeu. Sa nu cautati niciodata la trup si la frumusetea lui, ci la suflet.Luati aminte la simtamantul dragostei, caci atunci cand inima nu este incalzita de rugaciune curata, dragostea este in primejdie de a deveni trupeasca si nefireasca, este in primejdie sa intunece mintea si sa arda inima.
    Cel care privegheaza ca sa-si pastreze curata dragostea , va fi pazit de cursele vicleanului, care incearca incet incet sa prefaca dragostea crestineasca in dragoste lumeasca.

citat din cartea Invataturi- Sf. Nectarie al Pentapolei, Editura Evanghelismos, Bucuresti, 2009

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cuvinte de folos

  • "Bucuraţi-vă pururea, rugaţi-vă neîncetat, daţi slavă lui Dumnezeu pentru toate, căci aceasta este voia lui Dumnezeu pentru voi, în Hristos Iisus, Domnul nostru" I Tesaloniceni 5, 16-18
  • "Cel mai insemnat lucru este, cred, paza pacii inimii. Sa nu va tulburati sub nici un chip. In inima trebuie sa domneasca pacea, linistea, tacerea, linistirea." Staretul Tadei
  • "Fa pace in sufletul tau si multi isi vor gasi linistea langa tine." Sf Serafim
  • "Nu darui celorlalti dupa cum merita, ci dupa cum au nevoie." Sf. Ioan din Kronstadt
  • Incepeti totul cu rugaciunea, continuati cu nadejdea si incheiati cu multumirea.
  • Nu dispretui prietenii saraci.

Rugaciunea Sfantului Efrem Sirul

Doamne si Stapanul vietii mele, duhul trandaviei, al grijii de multe, al iubirii de stapanire si al grairii in desert nu mi-l da mie. Iar duhul curatiei, al gandului smerit, al rabdarii si al dragostei, daruieste-l mie, robul tau. Asa Doamne, Imparate, daruieste-mi ca sa-mi vad gresealele mele si sa nu osandesc pe fratele meu, ca binecuvantat esti in vecii vecilor. Amin

Meteo

Widget Vremea oferit de vremea.acasa.ro.